+421 918 770 591
(Po - Pia: 7:00 - 17:00)

Doprava

Názov Cena za prepravu Cena za prepravu nadmerného tovaru Destinácia
Dopravná služba GLS Parcelshop 1.80 € 23 € ČR
Dopravná služba GLS 1.80 € 24.9 € SK
  1. POŠTOVNÉ

    • Poštovné a balné internetového obchodu www.kvd.sk sa odvíja od nakupovaného tovaru a Vašej voľby pri výbere dopravcu.
    • Poštovné a balné u tovaru prepravovaného dopravnou službou GLS je 1.8 € vrátane DPH pri platbe vopred, pri platbe na dobierku je poštovné 1.8 € + 1.4 € vrátane DPH.
    • POZOR - pri objednávke nad 40 € neplatíte žiadne poštovné či balné pri doprave po SR, s výnimkou nadrozmerného tovaru, ktorého doprava sa riadi platným cenníkom.
  2. DODACIE PODMIENKY

    • Objednaný tovar odovzdávame vybranému dopravcovi nasledujúci pracovný deň po obdržaní objednávky. Ten potom doručí produkty až k Vám za ďalší dva dni (doba doručenia dopravcom je od 8:00 - 17:00 hod. - po 17 hodine a počas víkendu dopravca balíčky nedoručuje !!! ). To znamená, že maximálne 5 pracovných dní od objednania máte balíček doma.
    • Pokiaľ použijete platbu vopred, odosielame produkty v deň pripísania Vašej platby na náš účet a tretia deň je balík u Vás.
    • Vďaka tomu, že naše skladové zásoby sú veľké, nemalo by dôjsť k situácii, že by sme objednané produkty nemali skladom. Pokiaľ však dôjde k situácii, kedy vypredáme Vami objednané produkty pred vybavením Vašej objednávky, bezodkladne sa s Vami spojíme a dohodneme si ďalší postup.
  3. PREVZATIE PRODUKTU

    • Aby sme predišli akýmkoľvek nedorozumeniam pri prevzatí produktov, riaďte sa prosím nasledujúcimi pokynmi:
      1. Pokiaľ pri preberaní produktov zistíte, že balík je očividne poškodený (napr. a. deravý či pokrčený kartón), nepreberajte ho! Spojte sa s nami a dohodneme si ďalší postup (tel.: +421 918 770 591, provozní doba 7:00 - 17:00). a. Dopravcovi potvrďte neprevzatie z dôvodu poškodenia.
      2. Balík ihneď po doručení otvorte a skontrolujte obsah. Neodkladajte kontrolu na neskôr, čím skôr sa o prípadnom poškodení balíku dozvieme, tým skôr budeme schopný zaistiť nápravu.
      3. Pokiaľ ste balík prevzali a zistíte, že produkt je poškodený prepravou, nevyhadzujte žiadnu časť obalu a výplne balíku a bezodkladne sa s nami spojte! Pokiaľ nám nahlásite škodu na produkte dlhšie než dva dni po prevzatí produktu, nie sme schopní Vašu reklamáciu kladne vybaviť.
      4. Kompletnú dokumentáciu spojenú s reklamáciou produktu zaistíme my, Vás požiadame maximálne o zaslanie fotografií poškodeného produktu a spôsobu zabalenia. Bližšie informáce Vám vždy odovzdáme.